Με πρόταση του στην ΕΠΟ και στον κ. Παναγιώτη Μπαλτάκο ο Δήμος Μυτιλήνης προτίθεται να φιλοξενήσει τον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδος στο γήπεδο του Ταρλά. Σύμφωνα με πληροφορίες μας μέσα στην ημέρα αναμένεται να δωθεί το πράσινο φως από την ΕΠΟ!
http://dlvr.it/SnW951
