Ένα θαυμάσιο ρεσιτάλ πιάνου, το “Ρεσιτάλ πιάνου για 4 χέρια” από το “Volvi piano duo” είχε την ευκαιρία να απολαύσει το κοινό της Λήμνου προχθες, Τρίτη 18 Απριλίου, στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο «Μαρούλα», χαρίζοντας το πιο θερμό χειροκρότημα στους δύο πιανίστες, Δημήτρη Παπαχαραλάμπους και Γιώργο Κεχαΐδη. Η ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση, διοργανώθηκε από την Κοινότητα Μύρινας σε […]
http://dlvr.it/Smmw5C
