Περιοδεία στο Κέντρο Υγείας Πλωμαρίου πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 5 Απρίλη, αντιπροσωπεία του Εργατικού Κέντρου Λέσβου, με επικεφαλή τον πρόεδρο του Γιάννη Ζαφειρίου. Εκεί συνομίλησε με τους νοσηλευτές και τους εργαζόμενους, ενημερώνοντας τους για τις χθεσινές παραστάσεις διαμαρτυρίας που έγιναν στα ΚΥ Μυτιλήνης, Καλλονής και Άντισσας. Από τις συζητήσεις αναδείχτηκαν οι ελλείψεις που υπάρχουν και στο […]
http://dlvr.it/Sm45Vt
