Σε κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση, στο σπίτι της στις Βρυξέλλες, βρίσκεται από το μεσημέρι η Εύα Καϊλή, μετά την αποφυλάκισή της έπειτα από τέσσερις και πλέον μήνες προσωρινής κράτησης στις φυλακές του Χάρεν.Η Ελληνίδα ευρωβουλευτής έφυγε το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής από τις φυλακές, συνοδεία δύο αυτοκινήτων. Στο σπίτι της, στη Rue Wiertz, […]
http://dlvr.it/SmWc5q
