Την πρόκριση στη φάση των 16 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος πήραν το Σάββατο 22/4 οι δύο αθλήτριες του Ομίλου Αντισφαίρισης Λέσβου Ειρήνη και Νάνσυ Τσακίρη. Η Τσακίρη Ειρήνη αγωνίστηκε απέναντι στην Καζάκου Δανάη από τον Ο.Α. Χαϊδαρίου και επικράτησε σχετικά εύκολα της αντιπάλου της με 6-2/6-1. Η Νάνσυ Τσακίρη αντιμετώπισε την Καστρινάκη Γεωργία από τον Ο.Α. Σούδας, […]
http://dlvr.it/Smz30z
